Change Cultur

Without change, nothing is possible. Not to change is a sure sign of imminent extinction.

”Culture is not an aspect of the game, it is the game"




Ole Martin Grevstad

Ole Martin Grevstad

Hva kan jeg tilby?

Jeg er en engasjerende formidler, har erfaring som leder og som personalsjef. Jeg er flink til å få mennesker til å oppdage egne og andres ressurser og kan brukes sammen med et styre, på en stabsdag, i et teammøte osv.

Jeg gir noen eksempler:
- Organisasjonskultur. Jeg er utdannet som fasilitator i et program utviklet av Senn Delaney tilpasset Rolls-Royce. Dette org.kultur programmet handler kort og godt om hvordan få ansatte til å være på sitt beste, relevant for jobb og privatliv. Programmet består av enkle effektive modeller, øvelser og interaksjon. Elementer hefra er relevant i alle kontekster.
- Seminar om endringsledelse, prosjektarbeid, samspill og ledelse.
- Bidragsyter i en lengre omstillings- eller endringsprosess, som mentor, rådgiver og foreleser.
- Prosjektledelse. Bred erfaring med prosjektledelse og prosjekt som verktøy for styrt endring.
- Strategiarbeid, en samtalepartner for en virksomhet som vil jobbe med visjon, verdier, mål og strategier.
- Stabsutviklingsprosess, hvem er vi, hva kjennetegner oss, hva hindrer oss, hva kan utvikle oss?
- Endring i kunnskapsbedrifter, hva kjennetegner slike prosesser?


Eller kanskje andre tema din virksomhet trenger.


Jeg kan brukes innleid for en time på en stabssamling, en dag med et lengre forberedt tema eller over en periode. Dette finner vi ut av.
Priser blir vi enige om.

Ta kontakt om dette er interessant.
Tlf 908 32 414
E- post: olemartingrevstad@gmail.com


Ole Martin Grevstad
Ulsteinvik